Kad ir kaip norėtųsi, jog situacija būtų kitokia, tenka pripažinti, kad labai didelė dalis potencialą turinčių, geras, kokybiškas prekes ar paslaugas siūlančių įmonių, savo veiklą vystančių internetinėje erdvėje, taip ir lieka nepastebėtos. Pagrindinė to priežastis – neišnaudotos skaitmeninės rinkodaros galimybės arba bandymas susitvarkyti su užduotimis, kurių įgyvendinimui reikalingos specialistų rankos. Puikiai išmanant AdWords reklamą galima gauti dešimteriopą naudą. Tad šįkart aptarsime, kokias klaidas paprastai daro įmonės, tinkamai neįvertinančios ir neišnaudojančios stebuklingųjų interneto platybių.
Viena pagrindinių priežasčių, kodėl AdWords reklama tampa neefektyvi – bandymas viską pasidaryti patiems. Nors internete ir galima rasti nemažai informacijos, kurioje nurodoma, kaip susikurti Google AdWords kampaniją ir ją valdyti, čia slypi kur kas gilesni procesai ir reikalingas tam tikras išmanymas, analitiniai gebėjimai bei žinios. Juk prireikus operacijos, jūs neįsijungiate Youtube vaizdelio su paaiškinimais, ką daryti, ir nesioperuojate patys, o ieškote specialistų pagalbos. Ta pati taisyklė galioja ir su AdWords reklama – išties veiksminga ji taps tik su profesionalo prisilietimu.
Kad Google AdWords atneštų apčiuopiamą naudą, reikėtų žinoti keletą kriterijų, pagal kuriuos galėtumėte nuspręsti, kaip gerai dirba jūsų samdomi specialistai. Pirmasis ir pats svarbiausias – raktiniai žodžiai. Stebėkite, kad nebūtų naudojami pernelyg bendri ir plačiai suprantami raktažodžiai. Galbūt pagal juos ir surinksite nemažą lankytojų srautą, tačiau didžioji dalis jų nebus suinteresuota jūsų svetainėje atlikti konkrečius veiksmus. Geriau į tikslinę auditoriją nukreiptos frazės, kuriomis sutaupysite reklamai skiriamus kaštus, iš kurių jus pasiekianti nauda gali būti ir dešimteriopa. Tai reiškia, kad kiekvienas reklamai investuotas euras atneštų 10 eurų grąžos.
Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į tai, kaip AdWords reklama derinama su kitais reklamos įrankiais. Drauge galima naudoti tiek dinaminį marketingą, tiek remarketingą ar skirtingus skelbimų kanalus, tokius kaip Youtube, vaizdū žiniatinklis, Gmail, kitos svetainės ir pan. Vis dėlto koreliacija turi vykti remiantis ne intuicija, o konkrečiais duomenimis ir pagrindimu, kodėl naudojami būtent tokie papildomi reklamos būdai. Jei skaitmeninės rinkodaros specialistai eis teisingu keliu, tikėtina, kad per pakankamai trumpą laiką jums pavyks pasiekti pirmųjų rezultatų.